Rabu, 24 Oktober 2012

sedih dalam senyuman





haalooo....
hey korang dh lame aku tak update.....
erm....hary niey aku bosan gilerzz.......aku pun tak tau lah sebab ape??
korang sume sihat ke???klau tak sihat makan ubat banyak ..ok

wey....aku tengah sadih niey ...haty aku niey macam kene air panass je..
macam mane nak hilang rase sadih aku niey eak???
tapy tak pelah aku ade benda untuk tenangkan haty aku niey....
walaupun aku sadih tapy aku tentang senyum untuk membuat kawan aku ketawa...
tapy takpe aku selalu doa at ALLAH S.W.T .....untuk menenangkan haty aku tengah 
bercelaru niey...
ape korang rase bila....kite dah sayang kat dia ....dia pulak yang tak sayang kita...
aku dah tak tau nak wat cam ne???  :'(
sadih gilerzzz...

weiy ...korang doakan aku cepat sembuh dari segala kesakitan haty niey...ok
mesti korang penah rasekan macam mane aku penah rase....right??
hurm...tak pe...aku leh buat sebagai pengalaman hidup aku niey...

ok....ape2 pon....
SELAMAT HARY RAYE AIDIL ADHA...
pada hary esok berlaku lah pertempuran darah...
iaitu korban kambing,lembu dan sebagainya....
wakakaka...
kbhai....ASSALAMUALAIKUM


Tiada ulasan:

Catat Ulasan